3 gündür basur ağrısı çekiyorum doktora da gittim procto adlı kremi de kullanıyorum. İlk gün zeytinyağı ile masada yaptım basura biraz rahatlatıyodu ama suan dayanılmaz bir hal aldı taş gibi oldu sanki canım çok yanıyor inan ki bazen ağlıyorum ağrısından. Ne yapsam geçer acaba krem biraz rahatlatıyor ama Kesin Bi çözüm değil kesinlikle. Var mı başka yöntemleriniz çünkü artık dayanamıyorum 😔😔