Sibelcakmak24 10 haftalık olduk internette baktım ama 28 haftaya kadar istediğiniz pozisyonda yatabilrsnz diyo ama bende takıntı oldu yüz üstü yatcam diye uyku tutmuyo dalsamda hemen uyaniyorum sola yatıyorum uykular haram şimdiden 😏
dakpinar- Ya mükemmel bir konu açmışsınız 🌺 ben henüz 6 haftalığım sadece sol tarafıma yan yatıyorum çok zor böyle de 🥰 acaba hangi pozisyonda yatmak zararlıdır bilenler yardımcı olursa ne iyi olur 😍
Melike-Alya Ben göbeğim çıkıp rahatsız olana kadar yüz üstü yattım başka türlü uyuyamıyorum şimdide yüz üstü uyumanın hayalini kuruyorum ama sizin için erken şuan da yatmanızda bi sıkıntı olacağını sanmıyorum