BegumIscanTunc yavrukom trendyoldan Baby Bag aldım gayet güzel ve geniş indirimdeyken almıştım şuan hala indirim varmı bilmiyorum
GayeOrhan yavrukom yoyko deluxe aldım görünus kullanım olarak güzel duruyor daha kullanmadım bebiş doğsn sağlıkla kullanıcam inşallah
Polina- yavrukom https://m.n11.com/bgd010-bebek-bakim-annelik-sirt-cantasi-gri-P448560714?gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMI7vX5ps-38AIVAc13Ch2-4gCiEAQYIiABEgI8gPD_BwE İçindeki bölmeleri yalıtımlı doğum yapmadım henüz kullanmadım ama şık
Birannebirbebek7 yavrukom hastane çantamı hazırladım içine de bebeğin bütün malzemeleri sığdı çok memnun kaldım ben
Busbushatun yavrukom ben sırt cantası sevmıyorum okul ogrencısı gbı, oyuzden kızımda lassıg marka almıstım bıraz pahalı gerek yok smdı ıkı cocuk olucak dıye mom bag lerden aldım valız gbı cok guzel tarzıda hosuma gıdıyo
Ozlem23 yavrukom ben bundan aldım henüz kullanmadım ama güzel duruyo gözleri falan çok arkada anne için özel bı gözünde var httpss://www.myroka.com.tr/myroka-gri-bebek-bakim-cantasi-
Kedisever3535 Kitikate den beğenmiştim poti kareli ama bulamıyorum trendyolda falan. Açılsa mağazalar alacağım hemen