aybarsdefne Kızlar yumuşama olup kaç günde doğum yaptınız ? Sancım hafif hafif arada geliyor doktor bayramı bulmazsın dedi ama açıklık yok dedi yaşayan varmı ? Sünni ye döner mi yine acaba
feyzaa34 aybarsdefne benim 32. Haftada fena yumuşama oldu 37 de doğurdum açıklık için bol bol ilişkiye girin bide sabah akşam 20 squat
Fatma12345 aybarsdefne bende dün gittim hastaneye rahimim yumuşamış ve 1 santim açilmam varmış doktor doğumun yakin dedi bu aralar başlar dedi yumuşama var ise açilmada herane olabilir sizin
Aysekurtt 38de çatı muayenesi oldum yumuşaktı ve 2 cm açıklık vardı 39+4 oldum hala nstde sancı çıkmıyor bi gelişme yok 😅
aybarsdefne Aysekurtt kızımdada öyle olmuştu 😂🙈ondan korkuyorum bende ikinci olunca umudum ona yoksa yine Sünni alıcam