Durudefne61 Kızlar kimyasal gebelik yaşayanlarda kanama nasil başlıyor kasıkta belde ağrı mi başlıyor? bilgilendirirseniz sevinirim.
Chitlenbik3535 Durudefne61 bende başta hiç ağrı olmadı sürekli olan kanamam bir anda kesilmişti kanama başlasın die yapılan ikinci iğneden sonra çok ağrım oldu zaten regl olur gibiydi
busra-mom Durudefne61 Kasıklarımda ağrı olmuştu adet sancısı hiç yaşamam normalde nasıl bı ağrısı olduğunu bilmiyorum o yüzden bı örnek veremiycem ama biraz şiddetli ağrım olmuştu diyebilirim
Fatma4495 Benimki 2 sindede adet sancısı ve kanaması gibi başladı normal kanama sürem kadar devam etti sadece biraz daha parçalı kanamaydı sonra bitti
Fatma4495 Durudefne61 kimyasallarda sebep bulmak çok zordur ama benim 2 kere olunca üst üste genetik test vermek geldi aklıma ve gerçekten kromozom bozukluğu çıktı bende sebebi bu bozukluk kimyasallarının denildi
Durudefne61 Az ağrım vardı demin hafif lekeneme geldi Herhalde kanarım dedim henüz bi kanama başlamadı artık neyim var bende bilmiyorum dış gebelik mi mol gebelik mi Kimyasal gebelik mi çok sıkıldım çoook
Mrvklnc @Durudefne61 kanama olmayabilir de bende hiç olmadı. Evde test yaptım görünüyodu doktora gittim kese görünmedi kan değerlerine bakıldı çok sağlıklı değil dedi 2 gün sonra tekrar çağırdı değerler tamamen düşmüştü kendiliğinden sonlanmış dedi kanaman olmadı mı diye özellikle sordu birkaç kez ama hiç olmadı.
Fatma4495 Durudefne61 stres yapıp niye böyle oluyor diye düşünmeden 1 adet dönemi geçirdikten sonra tekrar dene ama denerkende çocuğum olsun diye ilişkiye girme aklını tamamen boşaltıp anı yaşa kafaya taktıkça olmuyor
Durudefne61 Fatma4495 tradeji komik oluyor artık nasil yaparsam yapayım 2denemede 1 gebe kalıyorum. Gebe kalmaktan yana hiç bi problem yok. Beta hcg kanımda yükselmekte problem yaşıyor. Keseyi gördüğüm bebeklerde bile açılış hep düşük oluyor.. acaba başka bi sorun mu var
Fatma4495 Durudefne61 sağlam bir kadın doğumcuyla her şeyi araştırmalısın bişey bulunmazsa nasip deyip sabırla bekleyeceksin benimde değer 3 bini görüp ordan sıfırlandı ikincide bende her ikisindede kese de bebekte oluşmadı