GneSyler 37 haftalık hamileyim üç gündür ishalim iki gün hastanede yattım serum verildi eve geldim ama hala geçmedi bebeğe bir zararı olurmu diye korkuyorum
FeriDEniz GneSyler bebeğe bi zararı olur mu bilemiyorum ama çok sıvı kaybettiğin için bol su içmen lazım. Geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.
silla Bende 35+5 hamileyim ve dün geceden beri hiç uyku uyuyamadim ishalden artık tuvalete git gel yoruldum 😧😳😩 hastaneye de gitmedim gitmelimiyim 😕
GneSyler silla bence gidin devam ederse serum takılınca benim bebeğim hareketleri normalleşti yavaşlamıştı
silla GneSyler suan daha iyi yim doktora gitmedim bütün gün evde dinlendim. . Doğum belirtilerinden biriymis işhal zaten internetten arastirdim bu haftalarda olanlar genellikle oluyomus