Kızlar adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor normal mi dört gün önce nst de sancım çıktı bir tane ama doktorum düzensiz olduğu için önemli değil dedi ki ben bu çıkan sanciyi hiç hissetmedim şimdi bu sancıları hissediyorum endişeleniyorum doktora gitmeli miyim