mucizebebek35 Merhaba arkadaşlar nasip olursa doğum Ağustosta beşik için nevresim mi alsam pike takımı mı kafam karıştı ne almam lazım ilk gebeliğim tecrübesizim biraz 🙄
Demir06 mucizebebek35 ben güzel görünen müslin örtüler aldım yatağı örtüp bebeği üstüne koycam zaten bebeğin üstünü örtmeyi düşünmüyorum ani bebek ölümlerinde en büyük sebep gösteriliyor yorganlar,pikeler.kundak ve ilerleyen zamanda uyku tulumu kullanmayı düşünüyorum.Çok güzel markalar var kalınlıkları mevsime göre değişiyor
Kimkibu mucizebebek35 ben yazılı pike takımı yaptırdım.. beni bebişte haziranda gelecek nasipse.. zaten o kışta yorganla vs yatırabileceğimi sanmıyorum cok kücük olacak allah korusun agzına burnuna gelse 🙄 o yüzden pike bana daha mantıklı geldi isimli yaptırdım yatak örtüsü gibi kullanacagım bakalım
Asel05 mucizebebek35 2 yasa kadar bebekkere yorgan tavsiye edilmiyor ama tabiki eskilerimiz büyüklerimiz kullanmış sizin kararınız ben ince battaniye sonrasında da örgü battaniye ve yün battaniyelerden kullanmayı düşünüyorum
Abece Yorgan yaz aylarinda kullanmazsın o yuzden pike takımı daha iyi olur. Ben kış ayında doğum yaptiğım icin yorgan almıştım o yüzden nevresim almıştım 🥰 ama simdi sicaklar geldi pike takimi alicam ben de 🥰
Aysenurba Ikisi de kullaniliyor canim mevsime göre ben kendim diktigim icin ilk ogkumda cesit cesit yapmistim bunda sadece babynest yapacam o zamanlar yoktu çünkü
-Cansu- Kızlar isimli pike takımı veya nevresim takımını hangi sitelerden yaptırdınız fiyatları nelerdi. Bende araştırıyorum kafam çok karışık
Baloncuk41 İkiside olur zaten ilk zamanlar üstünü örtmüyosun müslin battaniyeyle hafif kundak yapiyosun, ben nevresimide yatağa örtüp üstune bebisimi yatirdim arada kusuyo uyurken o yuzden yataga geçmiycek bisey serde hepsi olur