Esmakiral 2cefindik benim iki gün kala 57,6 çıkmıştı .öğrendiğimde 2 haftalıkmış o yüzden normal bence ☺️
Esmakiral Bsrakzmn ay nasıl duruyosun canım hemen yap bi test .varsa da allahtan yoksa da allahtan herşeyin hayırlısı 🙂
Esmakiral 2cefindik evet doktorum bana iki günde bir kan testi yaptırın demişti.1 hafta sonrasında da keseyi görmüştük 🙂inşallah sizde görürsünüz
kelebek12345 Cgla bnmkdecok slik hatta okadar silikki kendmden süphe ettm renksz birczgi ama belli bir czgi. Adetm yarın normalde bir gn önce yapdm testi ckmadı.
Cgla kelebek12345 bende adetimin iste ilk gunu yapmstm oda daha cok yeniymis beta hcg ertesi gun 68 cikmisti. Oyuzden silik cikiyo ya varla yok arasi gibiydi resmen.
Esracim Bsrakzmn ay kendimi düşündüm de iki hafta geçmişti hala ihtimal vermemistim 😁 midem bulaninca üşüttüm dedim yine ihtimal vermedim
Birmelekhikayesi Bsrakzmn benimde 4 gün gecikmişti hayal kırıklıgına ugramaktan ben de korktm öncekiler gibi ama. Merakta ediyordum şimdi 11 haftalıgız ☺️eger hamile isen zatn direk cift cizgi oluyr anında anlasılıyor cok güzl bi duygu ins hamilesindir☺️