Mucizem80 ben de kamudayım. Sadece doğum parası alabiliyoruz. İlk çocuk için 300tl.
'‘Doğum yardımı başvuru işlemleri Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlükleri veya Sosyal Hizmet Merkezlerine yapılıyor’
eşiniz yada siz form dolduruyorsunuz iki ay içinde pttye yatıyor