asyamm59 Merhabalar, 30 haftalık hamileyim. Ve inanılmaz yumurtaya karşı koku hassasiyetim oluştu. Hiçbir şekilde yiyemiyorum kokusuna dahi tahammülüm yok. Aynı durumu yaşayanlar var mı aranızda. Ne gibi çözümler buldunuz kendiniz.
Minnosunannesiii asyamm59 ben hamileliğim yumurta kokusuyla öğrendim. Çözüm yememek yanından geçmemek 🤣
depsizoo asyamm59 burnunu tıka 1 lokmada olsa yemeye çalış dayanabilirsen ama dayanamıcak derecedeysen yeme
Zynep asyamm59 ay ben ilk 6ay öyleydim resmen bana bayat balık gibi geliyordu kokusu ağzıma bile goturmedim son ayimdayim artık yiyorum 🤗
MDT asyamm59 ilginçtir ki normalde yumurta kokusunu sevmem ama hamileliğim boyunca nadir yediğim yiyeceklerden biri yumurta. İnşallah tiksinmem Yoksa sabahları aç kalırım
[silindi] 8 haftalık hamileyim. Meyveden başka hiç bişey yiyemiyorum. Kokuya henüz çözüm bulabilen yok bence herşeyden tiksindim😒😒
asyamm59 İlk zamanlar tavuğa karşı Bi tiksintim olmuştu geçti. Şimdi de yumurta☺️ Yavrucağızım vitaminsiz kalır diye korkuyorum. Zoraki Bi iki parça ağzıma atabiliyorum ancak
SvdnrA asyamm59 ben üstüne yoğurt döküp tükettim bazen de kaşarlı omlet şeklinde güzel oldu tavsiye ederim :)
Arydr123 9 haftalığım her gün bayılarak içtiğim Türk kahvesini ağzıma süremiyorum haftalardır 😂 buzdolabının önünden geçesim yok kokusundan tiksindim. Tavuk ve yumurta kokusu beni mahvediyor hiçbirşey yiyemiyorum