[silindi] Kızlarrrrrr nerdesiniz heyecan var mı ayy beni bir heyecan tuttu içim içime sığmıyor 14 Mayıs cuma haftaya bu saatlerde bebeğim kollarımda olacak Allah’ın izniyle sağ Salim inşallahhhhhhh🤲🤲🤲🤲amin amin amin 🤲🤲🤲🤲 oğluşum bana şeker gibi gelecek 🙈🙈
SutlacimiYedimmiBen [silindi] bnmde son 10 artik ne zamn gelirse belki bayramda belki bayram sonrasi belkidd annneler gununde😍
cey_ceyda [silindi] geri sayım başladı ozaman 😍 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🥰 sezeryan mı olacaksınız. Benim de 14 mayıs son günüm kontrol için gel dedi ozamana doğurmazsam☺️
[silindi] cey_ceyda aminnn hepimiz sağlıkla sıhhatle alalım kucağımıza canım 🤲🤲❤️❤️Evet planlı sezaryen olacağım Allah’ın izniyle 🤲
[silindi] Sermec27 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️Ayy rüya gibi Serayım çok az kaldı düşündükçe içim kıpır kıpır oluyor ❤️❤️İnşallah kuzum inşallahhh sırasıyla hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza 🤲🤲🤲 sabırsızlıkla senin de doğum hikayeni bekliyorum kuzum 🤲🤲❤️❤️
Krtalzyn [silindi] bizimkide bayramda ama kurban bayramında olcak inşllah 😂erkn gelcem diye tutturmassa
ug_fa-3diplomalianne [silindi] bizimde uygulamaya göre 40 haftamızın dolmasına son 15 gün var ama keşke hemen gelse diyorum
[silindi] ug_fa-3diplomalianne hayırlısı annesi bir bakmışsın sabaha doğurmuşsun 🙈🙈sağlıkla gelsin evladın 🤲🤲❤️❤️
[silindi] birprensesvebirprensannesi 🙈🙈🙈💋hee yaa canımmmm içim kıpır kıpır kalmadı çok şükür koskoca 9 ay geçti de bu 1 hafta geçmiiiiiii
ug_fa-3diplomalianne [silindi] ayyy keşkeee amiiin Allah razı olsun canım benim cümlemize hayırlı doğumlar olsun 🤲❤
birprensesvebirprensannesi [silindi] Geçer geçer valla bende geçmiyor diyip duruyorum ama valla geçiyor 🙈 Sağlıcakla gelsin paşa ❣️
MelikeGunes- [silindi] Benimde bir gün önce sezeryan olacak 🤭 Rabbim sağ saglim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤩
Efuli21 [silindi] uygulamaya göre son 3 gün ama bakalım bizimki gelmeyi düşünüyor mu? Tam kapanmayı duyunca vazgeçti de biraz 😁😁🤷♀️