Nurayselvi benimde 6 inci haftada görülmemişti bebek sadece kese vardı 7 inci haftada da görülmemişti doktor alt muayene yapalım belki görürüz dedi öyle zar zor gördü çok küçük o yüzden görülmemiş dedi 11 inci haftada öğrendim ki geç döllenme olmuş bebeğim 12 geriden geliyormuş görürsünüz insallah