Zelihaoncl Kızlar siz ne zaman başladınız kıyafetleri yıkamaya benımde bırıkmışken yıkayım dedım daha var ama ustune eklenirse yardım edecek kimse yok tek basıma zor olucak
Birannebirbebek7 Zelihaoncl 34 de yıkadım ama çok zor oldu tek tek yıkamak ütülemek mahvetti beni daha erken yapmak lazımmış
DuruMom Zelihaoncl ben 24. Haftaya giricem yarın ve 2-3 hafta sonra yıkayıp yerleştiricem herşeyi önceden hazırlamak lazım bence sonra ağırlaşınca dahada zor olur. Hem yıkanıp ütülendikten sonra hiçbirşey olmaz akmaz, kokmaz 😂
Ogretmenanne35 Zelihaoncl bu hafta yapmayı düşünüyorum 28. Haftadayım . Ben de yalnızım kendim yapacağımdan ağırlaşmadan