Aysekabak Merhaba anneler dun doktor kontolum vardi gittim bebegin kilosu 2315 gr bana az geldi sizlerdende fikir alabilirmiyim kac haftada kac kilo oldu bebisler
kadriye25 Aysekabak sizinki iyi bence doktorunuz haftasıyla uyumlu dediyse sıkıntı yok. Ben 32 de 1900 grmdi minnoşum
yagmrtayfn 34 +1 haftalığım. Erkn doğum riskim vardı çok şükür atlattım. Bebeğimin kilosu 2561grm maşallah ve ben sadece 4 kilo aldm.
Csm yagmrtayfn sizin boy/kilo kaçtı ve bulantılarınız oldu mu baslarda? Maşallah az kilo almışsınız 😎
Aysekabak kadriye25 aslinda bebegin kilosu cok onemli degil saglikli olmasi onemli fakat plesentada kitleler olustugunu soylemistir doktorum ondan dolayi kafam karisik acaba plesentadan dolayimi az yoksa normalmi meraktayim sizlerinde fikirlerini almak istedim gebenin halinden gebeler anlar
Hifaelif Aysekabak Kilosu iyi aslında biz 36+3 2580 dik 35+6 inşallah doğuma kadar alacak ama sıkıntılı bir durum yok dedi doktor kilosuyla
Madi Aysekabak 32+1 haftada 2165 gr di 1 hafta önde demişti doktor ,pazartesi randevumuz var34+1 oluyoruz bakalım kaç olmuş.
kadriye25 Aysekabak rahime düştüğünden beri hep endişe hep merak sanırım hep de böyle olacak bundan sonra 🤗🧿 sağlıkla sıhhate alalım inşallah kucağımıza 🤲🤲🤲
endobeybi Aysekabak 33+0 2100 gramdı, kilosu normal dedi. Hatta 3 kilo civarında doğar tahminen dedi doktorum. Üzülmeyin 😌 her bebek topaç gibi doğacak değil ya, benimki sizinkinden daha minnakmış bakın 🙃
Aysekabak endobeybi ortalama herkes ayni cevaplari vermis tesekkur ediyorum hepinize cok rahatladim plesentada sorun var diye bebek fazla gelismiyormu diye dusunuyordum ama oyle bi durum yokmus anladigim kadariyla