Ayisigi45 Merhaba Nisan 15 te rahim filmi çekildim şuan adetim 2 gün gecikti normalde gününden önce gelir bilemedim gebelik var mı yoksa hsg den midir
iremibrahim Ayisigi45 bende gecikti test yaptım direk o ay hamile kaldım inşallah sizinde vardır şimdi 34 haftalık olduk 🥰
Dilara0638 Ayisigi45 benimde filmden sonra 6 gün geçmişti ama gebeymişim inşallah sende öylesindir bi test yap bence😊