Saganak Gulsahustaa kilo yapar mı bilmiyorum ama kemik gelişimi açısından faydalı olduğunu duymuştum.Ayrıca kasılmalarım için magnezyum kullanamıyorum o yüzdende içiyorum.Her durumda faydalı zararı olduğunu hiç duymadım 😁
Ciara93 Saganak Rukenkumsal kızlar ben de sodanın ayaklarda vs şişkinlik yaptığını duydum bu konuda bilginiz var mı ? ☺️
esmaozan Ciara93 evet canm bnm yengem cok içtı ve bacaklarında ödem oldu dogru yalan bilemiycem ama bundan dolayı diye duydum gunde 1 tane ideal
Ayse1608 Ciara93 Ben her gün bir tane içiyordum bebeğin kemikleri için sonra doktora danıştım sonra içme çok tuzlu dedi canım
esmaozan Ciara93 aynen canm cok rahatsz olursan mide falan ancak 2 3 gunde bir icsen bisey olmaz ama suyu ihmal etme herseye en iyi o geliyor 😉😊
Demir Günde 2 tane içtiğim oluyor bazen 3 bile. 32 haftalığım zerre ödemim yok.Hiç kramp olayımda olmadı magnezyum kullanmadım. Yüksek Tansiyon problemi olanlar içmemeli sadece.Bebeğin kemik gelişimi açısından da çok faydalı.
Meryemaskerden Bana doktorum günde bi tane iç dedi bende günde 1tane iciyorum.kramp oluyordu ictigimden beri olmuor 1i geçmeyeceksiniz 35teyim ne kramp oluor.ne de ödem yok
Aurora Ictiginiz sodanin sodyum oraninin yani tuzunun dusuk olmasina dikkat edin kizlar markadan markaya degisiyor alirken karşılaştırın hepsinin üstünde oranlar yazar ben oyle yapiyorum 😊
Ciara93 esmaozan yok hiç içemem bunu duyduktan sonra bi kaç gündür öldüm çünkü ağrılar yüzünden 😞suya devam ☺️
Dimplesgirll Ben hamileliğimin başından beri hergün bi tane içtim bebeğim şeker falan olmamasına rağmen kilolu etkisi varmıdır bilmem ama magnezyum hapı kullanmadım ara ara bırakmıştım hemen bacağıma kramp giriyordu kramplar için bire bir