smylmz Kulakçıklar arasında ki delik olma durumuna asd, karıncıklar arasında delik oluşmasına da vsd deniyor. Oğlumda asd çıkmıştı. Araştırdım ben baya sordum 4 yaşına kadar kapanabiliyormuş kapanmazsa tedavisi varmış. Kalbinde delikle yaşayan bir çok insan varmış çok büyük sorun olmuyormuş. Burada da eski postlar var bununla ilgili okuyabilirsiniz. Doğunca kaybolan da var büyüdükçe küçülüp kaybolan da. Doktor baktı oğluma öyle bir sorun görünmüyor dedi. İlerde yine kontrol ettireceğiz.. İnşallah sizde de olmaz bir sorun geçmiş olsun.