Besteblgn Merhaba kızlar dogumun ayın 20 .de annemler gelicek Manisa’dan Ankara’ya ama nasıl izin almamız gerekli benım doktordan kagıt almam gerekirmi
Besteblgn Aynen doktor kagıt vermesi gerekliymiş unutmuştum doktora soramayı aradı şimdi öyle dedi ama annemle babam gelıcekti babamı nasıl yapcaz 🤣