_aysun_ çok iyi anlıyorum seni bende doktor az kilo almış minyon dediğinde çok kafaya taktım, o anlık stres ve annelik duygusu ile inanın sağlıklı olsun da kilosu toparlıyor 🙏 içiniz rahat etmezse başka bir doktora görünebilirsiniz farklı bir doktora gittiğimde kilosu normal herkes 4 kilo bebek doğurmak zorunda değil sağlıklı dedi doktorların tavırları bazen insanı strese sokarken bazen de rahatlatıyor. Gönlünü ferah tut son zamanlarda hızla kilo alıyor eminim onun için gerekli herşeyi göz önünde bulundurarak besleniyorsundur