Tubad aynen bizde trakya bölgesi olarak çorlu umutsuz çocuklar var oraya gönderiyoruz hep çok iyi oluyo ve yöneticisi hem gerçekten ihtiyacı olanlara ulaştırıyor en azından insanları enayi yerine koyamıyorlar
biz hem sadece bebegimizin değil anne kıyafetlerinden falan da olmayanları temizleri veriyoruz çok güzel rabbim kimseyi kuluna muhtaç etmesin😘iyilik pahalı birşey değil oyuzden duyarlı insanlar hep var olsun