Merhaba güzel anne adayları 32 haftada doktora gittiğimde (devlet ) kilosunu 2170 dedi önde gidiyor dedi haftasına göre ama başka bir şey demedi herşey güzel desi . Sonrasında 2 gün sonra özel hastaneue gittim normalde oraya gidiyordum zaten ama doğumu devlette yapıcam düşüncesiyle bi devlete gideyim dedim neyse özeldeki doktorum bu bebek ilerde gidiyor ne yiyip içiyorsun dedi bende yediklerime dikkat etmiyordm özellikle tatlıya dayanamıyordum onu söyledim şekere baktı glukoza çıkmadı diyet yapmalısın dedi yani daha doğrusu protein ağırlıklı beslen tatlı ekmek pilav makarna vs yeme dedi ama burda bakıyorum kilo olarak aynı haftada daha fazla olan anneler var acaba benimki hafta olarak ilerde gözüktüğü için mi doktorum öyle söyledi hafta olarak 32 yken 33+5 gözüküyordu başına gelen varmı acaba