minaa_20 merhaba bende 27+1 günlük hamileyim, bekarken panik atak teşhisi konmuştu bana da. Hamile kaldıktan sonradan beri 2 kere carpintim çok uzun sürdü ama ambulans gelene kadar normale dönüyordu ilk seferde nabzım 180 olarak ölçüldü,sonrasında kardiyoloji doktoruna gittim ama o an carpintim olmadığı için normal çıktı EKG sonucum hamileliğim bitene kadar tekrarlamaz inşallah tek duam bu çok korkuyorum çünkü carpintim olunca 😔