1_minik Hurma ye merdiven çık vs diyecekler bence 🌸🙈 ay ne güzel 40 olmuşsunuz🧿 biz daha 24….düşünsene max1-2güne bebiş sizle🌸🌸 belki daha yakın belki bugün☺️
HilalE2020 1_minik zaman yaklaştıkça daha sabırsız oluyor insan bak göreceksin sende ama en önemlisi bel ağrıları arttıkça bian önce olsun istiyorsun bide koronadan çıktık üstüne ağır geçirdik sağlıkla kucağa almak için sabırsızlanıyorum inşallah sende sağlıkla kucağına alırsın 🥰🤲🙏
ummuhan-27 HilalE2020 evet yaaa ozledik artik yavrulari Acilman var mi canm bakti mi doktor Benim daha bakmadi
HilalE2020 ummuhan-27 evet bakıldı malesef yok 😔 yarın tekrar gideceğim 40 hafta dolunca 2 günde bir çağırıyorlar
ummuhan-27 HilalE2020 bende gidecegim yarin, doktora baktiracagim bu sefer acilma var mi yok diye Cok degisik bir ruh hali icindeyim, cevreden arayip duruyolar dogdu mu diye, komsum her gun agrin sancin var mi diye soruyor, bunaldim ya.
Sblcnky 41 ile yarın biz de yatış sezeryan ile alacaklar gelmeyince gelmiyor 🙈 dualarınızı eksik etmeyin lütfen 💐
HilalE2020 Bende yarın tekrar gidiyorum bakalım bu sefer kesin yatış olacak diye düşünüyorum bir önceki gitmemde öyle dediler