Elsu26 Merhaba ben henüz 4 haftalık gebeyim doktor randevum 20 Mayısta dış gebelik falan olursa diye korkuyorum ilk gebeliğim dış gebeliğin belirtisi nedir acaba
Ank-16 Merhaba, benim de 5 haftalık. Salı günü doktora gittim ve gitmeden önce internete baktığımda dış gebelikle ilgili bütün belirtilerim var gözüküyordu. Ama çok şükür öyle olmadı. Keşke 20 Mayıstan daha önce gitseniz de en azından içiniz rahatlasa.
sumeyye_81 Bende dis gebelik oldum bundan 6 yil once oyle normal bisey degilki agrilardan durulmuyor ben sirt ustu uzanamazdim adet gunum gecmemisti bile 3 haftalıktı 4 haftaliksa herhangi siddetli kasik agrin batman yoksa korkma oyle siddetli derken sanki bicak saplanıyor gibi cok kotu bi agri oluyo