Hanımlar bakla yapmak istiyorum ama ablam zararlı bebege içinde cıva barındırıyor dedi. Zaten bi kerelik yapacağım. Eşimin yengesi yemediği için bana verdi bende atmak istemiyorum. Çok ta sevdiğim bir sebze. Bi defaya mahsus yapıp yesem bir zararı dokunur mu acaba?