Nazzprlkci ben Alsancak mr da yaptırdım ama barış büke den çok memnun olan var sen memnun kaldım mı dersen 10 üzerinden 6 veririm canım renkli diye gittik siyah beyazdı ben renkli olacaktı bizim deyince sadece yüzünü renklide gostermeye çalıştı ama o da net olmadı bebegin pozisyonundan dolayı dedi çok uzun sürmedi 15 dkk falan sürdü