Sevalkoyuncu Arkadaşlar bazı günler bebeğim çok güzel hareket ediyo bazı günlerde o kadar az ki 😢bu dönemde olanlar sizin nasıl acaba sürekli hareket ediyor mu mesela 3-4 saat hareket etmediği oluyor mu
Minikturtageliyor Sevalkoyuncu oluyor benim kız gece kuşu annesi gibi 😂 soluma yada sağıma yattığım zaman bi sağdan bi soldan aynı anda vurup duruyor😂
Birtane2307 Sevalkoyuncu ya benimki de cok hareketliydi ksc gundur cok az hareket ediyor insallah duzene girer normal diyolar
Krtalzyn Sevalkoyuncu oluyo bndee tedirgin olmuştum baya uzun hareket etmeyince ama norml herlade aşırısı tabikide sıkıntk hasteneye gitmek lazım ama çok minikte olsa kıpırtı veriyosa brbek iyidir inşllah ara ara 4 5 ssaat etmediği olmuştu şimdi 29 oldum biraz daha düzenli arada durağan olsada
Momandbabyy Sevalkoyuncu Biz de 27 haftalığız. Daha önceden daha hareketliydi bu aralar biraz durağanlaştı. Bakıyorum tembellik yapıyor dürtüyorum bi sağdan bi soldan başlıyor tekmeler😅 Doğunca beni uyutmayacaksa şimdi de o uyumasın😅
Sevalkoyuncu Minikturtageliyor benimde kız sağ Salim alalım inşallah kucağımıza çok stres yapıyorum hareketlerine
Sevalkoyuncu Momandbabyy aynen daha önce daha hareketliydi bazen çok güzel hareketleri bazen çok çok az
Krtalzyn Sevalkoyuncu tamm ozmn yeri daraldığı içindir panik yapma bide uyumaya başlıyolar heralde sürekli uyuyo bizimki doktora gititğimde sıkıntı yok demişti küçük kıpırtılar oluyodu o ara
Momandbabyy Sevalkoyuncu Evet benimki de öyle. Ama normal diye okumuştum. Büyüdükçe yeri de daralıyormuş. Tabi en iyisini doktor bilir🥰
Minikturtageliyor Sevalkoyuncu bende gündüzleri oynamıyor diye korkuyorum geceleri allahım uyusun diyorum 😂 stres yapma soluna yatabilirsin, veya sırt üstü yatıp ayaklarını kendine çekebilirsin o zaman yeri daraldığı için çok oynuyor 😂
Kediannesi123 Sevalkoyuncu oluyor canım bende kaç gündür aynı şeyi takıyorum kafaya sonra biraz dokununca hareket etmeye başlıyor ama eskiye göre daha yumuşak hareket ediyor sert değil
Buseninannesi_21 Sevalkoyuncu bende 24 haftaliğim bazen çok hareketli ama bu 2 3 gündür çok az hareket ediyor sadece okşayinca az tepki veriyor. 😔
Buseninannesi_21 Sevalkoyuncu Sali günü randevum var ama doktora yazsam ne der bilmiyorum bunun için.