Mom789 Benim de 39+0 a kadar makat gelişti zorunlu sezaryen oldum, toplamda 10 kilo almıştım. Tüm her şeyi denedim zaten hareketli çalışan bi hamileydim yürüyüş sola yatma şu ters durma egzersizleri hiç biri bi işe yaramadı dönmedi kızım bende sezaryen hiç istemedim ama korktuğum gibi olmadı çok kolay geçti Yani zorunda kalırsanız da korkmayın anlatıldığı gibi değil 😍