Yoyko city bebek arabası aldık puseti geniş güzel duruyor ama sanki üç aydan sonra daha iyi gibi kullanım için. Bebeği içine koyunca içi oyuk eğimli olduğu için rahat edemeyecek gibi geliyor ama pusetlere baktığımda da genel olarak şekilleri aynı. Sizce pusetler yenidoğan için uygun oluyor mu