Seydasaffet Değişik olsun diyoruz isim buluyoruz, bi yerde anlamı Allahtan kitaptan kurandan yazıyor, öbür tarafta bunu kim uydurdu yazıyor. Vallahi kız ismi bulmak çok zor. Ya çok klasiklerden olacak ya da duyulmamış anlamsız bişey 🤦🏼♀️ Bunun ortası yok 😄
Leylakaya42 Aynen kiz ismi cok zor ya ben zeynep ismini istyorum ama kaynanam o ismi ben istnym diyo 40 defa dedi isimden soguttu beni
Yasminazra Bende kız olursa yasemin Azra istiyorum daha cinsiyeti belli değil ama ismi hazır gibi iki isimde kuranda geçmiyor ama aklımda hep bu isim var... 😉