Acemianne12 Kızlar karpuz veya kavun yediniz mi tadı nasıl acaba BİM’den falan alan varmı daha erken diye almıyorum güvenip
Gozde939e99e Acemianne12 şoktan bi kavun aldimm allahimmm sankii balll ball kesinlikle almanizi tavsiye ederimmm
Acemianne12 [silindi] canım tadını biliyorum ilk defa yemicem 😁 sadece mevsimi değil diye sormak istedim
[silindi] Acemianne12 biliyorum ben de. Mevsimsel olarak tadı kavunun daha güzeldi dedim ikisinin de mevsimi değil ya tam o açıdan
Minnosunannesiii Acemianne12 babam az önce getirdi bitane ama hurma yiyordum diye canım istemedi hiç 🤣 kardeşim baktı gayet güzel dedi. Ama şey normal karpuz değil siyah karpuzlardan
Cilekkz-22 Acemianne12 bimin karpuzu iyi değil manavdan al ben 2 kez manavdan aldım bildiğin bal çıktı iran karpuzuymuş 🥰🥰🥰🥰🥰
Cilekkz-22 Acemianne12 valla kız bi yedim ki sorma 3 büyük tabak üst üste yedim ha tabi sonrasında sığınamadım o ayrı 🙈🙈🙈🙈
Soe Cilekkz-22 karpuz var epeydir de kavunu dün canım çekti. Epeydir markete de gitmediğimden görmedim tam zamanında canım çekmiş 🤣