Evet her gece arama kısmına doğum hikayeleri yazıp saatlerce okuduğum hikayelerden birini şuan benim de yazacağıma bir türlü inanmıyordum,çünkü bebeğim gelmek bilmiyordu ama doğurduuuumm✨
Biliyorsunuz takipli olduğum Ümraniye eğitim araştırma hastanesinde 40+1de randevum vardı ona gitmiştim nstde sancım çıkmadı bende çatı muayenesi olmak istedim doktorum yaptı 2 cm açıklık var dedi çatı muayenesi tabiki acımadı illaki bişeyler hissettim ama acımadı saniyelik birşey zaten ama sonrası bende öyle bir kasık ağrısı oldu ki hastaneden çıktım eve gittim ve inanılmaz kasık ağrılarım başladı çatı muayenesi tetikledi bunu sanırım gece sancılarım başladı 7-8dkda bir sancı giriyordu 30 saniye civarı ama gerçekten ben dayanamıyordum regl olduğumda da dayanamayan bir insandım her neyse ben evde baya sancı karşıladım ama olmadı çıktık hastaneye acile gittik yine çatı muayenesi yapıldı 3 cm açılma olduğu söylenildi o an benim nişanım geldi pek ilgilenilmedi zaten hastanede malum pandemi falan iki saat yürü gel dendi açılman olursa yatış yaparız dendi bende zaten sancıları karşılayamadıgım ve dayanamadığım için yürümekle falan uğraşmadım ki o ana kadar hep normal doğum için kendimi inanılmaz motive eden bir insandım ama sezeryan da olsa fark etmezdi yine de normale odaklanmak için devlet hastanesine gittim 9 ay ama olmayınca olmuyor😂 Her neyse eşim bir de Çamlıca Erdem hastanesine gidelim nstye orda git muayene ol falan dedi oda dayanamıyordu beni öyle görmeye gittik sancım 80lerde falan çıktı ama açılma ilerlemedi pek ve artık katlanamıyordum belki başkaları için yanlış olabilir ama yatış yaptırdım ve isteğe bağlı spinal sezeryan olmaya karar verdim. İyiki istemişim,iyiki olmuşum yeterki bebeğim ve ben rahatlayalım da ne olursa olsundu çünkü artık dayanamıyordum bebeğim de 3800 kiloydu bu yüzden zorlanmak istemedim her neyse yatış yapıldı damar yolum açıldı vs işlemler yapıldı 1-2 saat içinde ben doğumhanedeydim😂 Hiç araştırıp etmeden asla bilmediğim bir hastanede hiç tanımadığım doktorlarla hemde😂 Sezeryana gireceğim ameliyathane o kadar soğuk ki yada ben o an o korkuyla heyecanla o kadar üşüdüm ki titriyorum bir yandan spinal iğnem yapıldı zaten direk bir sıcaklık ve hiç birşey hissetmiyorsun sonra pek kasmadım rahat oldu o kısımlar sonra 10 dakika içinde bebeğimi gördüm 3500 kg 50cm doğdu sevdiceğim🌸 karşımdaydı şoka girdim hala inanamıyordum o kadar güzel bir an ki👼🏼 Bebeğimi götürüp temizlediler giydirdiler ameliyat 50 dakika sürmüş ama bana 3 dakika gibi geldi çıkınca inanamadım saate😂 Neyse odama çıkarıldım iyiydim bacaklarımı hissetmiyordum 3 saat falan hissetmedim doktorlar ebeler o kadar iyiydi ki size anlatamam her şeyime yardım ettiler hep beni rahatlattılar bir yandan idrar yapıyorum ama hissetmiyorum diyorum ki bişey akıyo sanırım😂😂 eşim evet sonda var hayatım yap rahat ol deyince o an anladım onu bile hissetmemişim heyecanın verdiği hissiyatla😂 Estetik dikiş yapıldı ilk ayağa kalkmam yürümem gerektiğinde çok zorlandım diğer gün gayret ettim bir şekilde kalkıp yürüdüm gazım çıktı rahatladım aynı anda akıntım oluyordu regl gibi deepend iyiki almışım 3.günüm hala kullanıyorum olmasa heralde napardım bilmiyorum👌🏽 Şuan da da gayet iyiyim 3.günüm ve dikiş ağrım çok azaldı Allah’a şükür asla düzenleyeceğim zannettim bir an çünkü 😂 Ya o kadar garip ki bebeğimi görünce bütün ağrım,sızım yok oluyor ikimiz de sağlıklıca bu süreci atlattık şimdi dr iyiyiz şükürler olsun🙏🏽 Siz bana burda çok yardımcı oldunuz desteğiniz,yorumlarınız hep aklımdaydı hiç unutmadım. Benim doğum hikayem aklımda kurduğumdan tamamen farksız oldu ama mutluyum,umarım sizin ki planladığınız gibi umduğunuz gibi olur, ama önemli siz ve bebeğinizin sağlığı unutmayın sezeryan ve normal doğumu hiçbir zaman ayırt etmezdim zaten benim için kolay bir karar ve basit bir vazgeçiş oldu ilk hamileliğim olmasına rağmen👼🏼 Ben hep buralarda size bildiğim konular hakkında yorumlar yapmaya devam edeceğim çünkü buradan ayrılamıyorum🥺 Benim de bebeğime kavuşma hikayem budur arkadaşlar uzun oldu sanırım kusura bakmayın,sizi seviyorum..🤍