ILKNURASYA Haftadan selam bayanlar 😊 nasil gidiyor bizimle ayni haftalarda olanlar bebislerin boy ve kilosu nasıl hamilelik nasil geciyor hazırlıklar ne alemde
depsizoo ILKNURASYA biz 26 olduk hazırlık yapmadım kaynanamla gitcez 🤣 en son gittiğimde 1 hafta öndeydi şimdi bilmiyorum durumunu 23+3 te gitmiştim
Duygus97 ILKNURASYA 30+3 üz 🐣 kasık ağrıları ve bacak ağrılarım var sizin var mı acaba o tarz ağrılar? Hazırlıklar da burada bakıyorum okudukça telaş yapıyorum hemen deterjan siparişi verdim yasaklar ne alemde olacak bilemediğimiz için bari gelsin olanları yıkarım dedim 😂 ama eksiğim çok bakalım nasıl ne zaman alıcaz ben biraz rahat davranıyordum simdi telaşlandım erken doğum falan olur diye Bi korkum var inşallah korktuğumu yaşamam sağlıkla zamanında gelsinler inşallah 🤲🏻❤️❤️
birprensesvebirprensannesi ILKNURASYA Uyuyamıyoooooorum🙈 Bacak ağrısı bel ağrısı dobişkoluktan yatakta dönememe ve minik adamımın tekmeleri uyutmuyor❣️ He birde mide yanmaları zirvelerde🤭 Çok şükür Rabbime ama 30+5 iz ❣️
ILKNURASYA depsizoo masallah degisiyor surekli 🤷♀️ Saglikla alin kucağınıza ama sina bırakmayin hepsi bi anda alınmıyor illaki eksik cikiyor
Duygus97 Duygus97 bu arada boy kilo şuan ne durumda bilmiyorum 1 hafta öndeydi doktor yediklerine dikkat et dedi 😒
ILKNURASYA Duygus97 ah olmazmi hemde nasil bide varis cikti bende kasik agrilarim dan ziyade attan agrim oluyor benimde 🤦♀️ Hazirliklari bende yaz cocugu olucak diye cok bisey almadim zibin agirlikli aldim dun yikadim bugun ütüleyip yerlestiricem sozde Ramazanda sakin sakin hallederim diyodum yasaklar çıktı bende telaş yaptim 🤷♀️
ILKNURASYA Duygus97 benimde iki hafta önden gidiyor 🤷♀️ Kızımda da oyle söylüyorlardı bi dogdu 2.800 o yüzden cokda takmiyorum acikcasi
Duygus97 ILKNURASYA ya ben de takmıcam cunku bebekler doğduğunda en az 300 400 gram veriyorlarmış yani usg de yanılma oluyormuş falan sanırım ama eşim yediklerime çok dikkat ediyor gıcık oluyorum 😀
depsizoo ILKNURASYA Hepimiz sağlıklı alalım inşallah Beşik ana kucağı küveti falan var zaten bizim alcaklarımız lohusa geceliği hastane çıkışı bakım çantası onlar var sadece ☺️
Duygus97 ILKNURASYA ya benim sağ kısığım aşırı ağrıyor hayır olsun inşallah 🥺haha benim de zıbın yok çok fazla 😀 İyi yıkanmış çok şükür devamı gelir bizim daha o da yok bakalım hayrlsıı 🤗
hunilianne Benim 30+2 şu an. 2 hafta sonra kontrole gidecem bakalım en son 28.haftada 1100 gr falandı kilosu. Mide yanmalarım arttı ve birazcık ayakta dursam ayaklarım aşırı ağrıyo. Bu zamana kadar 17 gün oruç tuttum iyi hissedersem 20ye tamamlamaya çalışacam😊 bende durumlar böyle
hunilianne Hazırlık olarak bi hastane çıkışı aldım bi kaç da penye ve müslin battaniye. Diğer kıyafetler abisinden kaldı hep onlarla idare edicem zıbın, tulum yeni almaya gerek görmedim büyüdükçe alırım😊
birprensesvebirprensannesi hunilianne Bende bende dönene kadar 3 dakika geçiyor o süreçte de uyaniyorum yada dönmüyorum o zamanda kolum uyuşuyor öyle uyanıyorum yataktan kalkma sürem 8 dakika zaten 4 5 kere kendimi ittirmeyle kalkıyorum mekik çekiyorum kalkarken 🤭