hunilianne Eylulmun bulursanız bana da fikir verin 😁 bi ara ipek düşündüm annem hiç beğenmedi bi de öyle bi ipek deyişi vardı ki soğuttu beni😂 en başından beri sümeyye ve feyza isimleri geliyor aklıma ikisinden birini seçecez gibi 😊
keyifkahvesi emiras59 hifa bende düşünüyorum eğer bebeğim kız ise Bi arkadaş asel hifa koymuştu ama iki isim istemiyorum hifa tek cok güzel 😊
ikizlerin_annesi Benimdekizlerimden sonra kızım olacak, isim daha kararsızım , Birsen’in yanına uyan bir isim var mı sizce
elisa123 Eylulmun Elisa erva 🥰 Çok begendigim bir isimdi Ama Annem covid olmuştu ölüyordu doktorlar hiç ümitli konusmuyordu bizimle çok şükür Annem kurtuldu rabbim onu bize bağışladı o korku o an ki acı fln bebegimin kız oldugunu ögrendim İsimden vazgectim Annemin ismini koymaya karar verdim insllh birdha kızım olursa bu ismi atarım insAllah 😀🥰