Hayır neden sıkıntılı olsun ki? Ben ilk öğrendiğimde beta hcg 32 idi. İki günde bir o değerim ortalama iki katına çıkması lazım o zaman herhangi bi sıkıntı olmaz ben iki günde bir acile gidip kan vermiştim daha sonra düzenli artınca kan vermeyi bıraktım beta 10.000 falan olmuştu o zaman da ilk doktor kontrolüme gittim beta 5000 falan olmadan kese görünmüyor çünkü doktora boşuna gitmiş gibi oluyorsun