busenurdursun9 Dün kontrole gittiğimde bebeğin kalbinin durduğunu öğrendim.Bu sabahta kürtaj oldum . Kürtaj olduktan sonra hemen hamile kalan var mı?
Mrvweeeeee busenurdursun9 benim arkdasm 2 3 ayda oldu tekrar hemde ikizdi bsefer ☺ insallah seninde ole olur
Fadimsak busenurdursun9 öncelikle gecmiş olsun kürtajdan hemen sonra hamilelik önerilmiyor canım bende gecen yıl oldum doktorum altı ay sonra düşün hamileligi dedi ben on ay sonra tekrar hamile kaldım riskli oluyor vücud dinlenmesi toparlanması gerekiyor bi süre bekle istersen
Yaarenn busenurdursun9 bende Aralık’ta kürtaj olmuştum 2 ay gebelik düşünme dediler doktorlar şu an daha yeni 6 haftalık hamileyim inşallah bir sorun olmaz bu sefer rabbim hepimizin yüzünü güldürsün inşallah kzlar
Leylgngn busenurdursun9 bende 2 martta kürtaj oldum 29 mart adet oldum tekrar hamile kaldım şuna 5+4 haftalığım
Arydr123 Kasımda kürtaj oldum aralıkta tekrar hamile kaldım ve kimyasal olmuş. Önce bedenini dinlendir bence. Kimyasaldan 3 ay sonra hamile kaldım şükür sağlıklı
Arydr123 Benim düşük oluyordu Dr kürtaja aldı ve 3 ay kesinlikle yasakladı. Vardır bir bildiği kesinlikle bedeninizi toparlayın önce sonra daha sağlıklı oluyor
Rana-10 busenurdursun9 çok geçmiş olsun . Kürtajdan sonra bi adet gördüm ve doktorun tavsiyesiyle bıraktık korunmayı o ay hamile kaldım Rabbim size de istediğiniz vakit nasip etsin inşallah🌸
papatya56 Bende oldum üç ay korundum 4 ay sonra hamile kaldım oda düşük oldu sımdı ıkı aydır deniyoruz Rabbım ne zaman nasip ederse
Mavi34 busenurdursun9 aynı durumu yaşamıştım tüp bebekti benim. Doktorum 2 ayda rahim.ancak toparlar demişti 2 ay tekrar denemedik
nazkeve benim de aynısı oldu öncelikle geçmiş olsun. Doktorum ilk adetten sonra düşünebilirsin dedi. kürtajdan sonra 2 kez adet gördüm 3. ayımda hamileydim.
SusamTanecigi busenurdursun9 doktorların söylediği 16 haftadan küçük gebeliklerde en az iki adet dönemi beklemek geçmiş olsun hayırlı sağlıklı evlatlar nasip olsun inşallah
Fatma12345 busenurdursun9 çok çok geçmiş olsun Rabbim yerini doldursun🤲 hemen bi sonraki ay hamile kaldım cnm
_Elifffffff_ busenurdursun9 9 ay sonra gebe kaldım hemen gebe kalınması çok önerilmiyor en az 3 ay beklerseniz iyi olur canm geçmiş olsun
112Zeyno- busenurdursun9 çok geçmiş olsun canım bende kürtaj oldum 3 ay düşünme dedi ben 6 ay sonra hamile kalmıştım o da düşük oldu suan şükür hamileyim 28+5 günlük Rabbim en kısa hayırlı zamanda sana da nasip etsin vücudun ve senin dinlenmen için 3 ay düşünmemeniz daha iyi 🥰