mucizem61 merhaba arkadaşlar ben 16+5 haftalik hamileyim bu sabah anlık sancılarım oldu sol tarafta vurup geçti ama yarim saatten çok sürdü alttan vajinadanda sancim oldu bisey olurmu acaba benim gibi olan var mi ben biraz korkuluğun iki düşüğüm oldu rabbim insallah bunu kucağıma almayı nasip eder şimdiden tesekkurler
mucizem61 deletedmom28 insallah bi sıkıntı yoktur çok daha uzun surseydi mutlaka yiycektik doktora riskli bi gebeligim var rabbim hepimizin bebeğini kucağına almayı nasip eder insallah
muhteriz Happymom uygulamasında okumuştum, bu haftalarda rahim ani büyümeye başladığından kasık ağrıları normalmiş, çok şiddetliyse doktora görünmekte fayda var
mucizem61 muhteriz teşekkür ederim cnm uzun sürmedi allahtan iki gün sonra kontrolüm var insallah herşey yolunda gider bu benim mucizem 10 yıl sonra evladımi kucağıma alcağım allahim nasip ederse