Nifty için geç kalmış olabilirsiniz doktorunuza danışın genelde 12-14 hafta arası yapılıyor, ben ikili tarama yerine onu yaptırdım, raporum temiz çıktı, detaylıda tek böbreğinin çalışmadığını öğrendim amniyosentez yapıldı, iki teste tabi tutuldu, ikisi de temiz çıktı, genetik olarak hiç bir hastalığı yok sadece böbreği hasta. Amniyosentez çok korkulacak bir şey değil, alınacak yeri doktor çok iyi biliyor zaten, ben Prof Atıl Yüksel’e gidiyorum, çapanın kurulunda zaten kendisi. Su gelmesi, kanama gibi bir şey olmuyor, ha kalkıp halı yıkarsanız yorulursanız olmaz tabi dinlenmeniz gerek. Atıl beyi öneririm ama size pahalı gelir mi bilmiyorum, etraftan yaptırmayın ettirmeyin diyebilirler ultrason bozuk vs de diyebilirler, bana dediler çünkü, ben kulak asmadım yaptırdım içim rahat etti en azından. Allah şifa versin, çok geçmiş olsun.