Nmg hamileliğimin başlarında o hastaneye gittim kontrole. Sonrasında doktorum başka hastaneye gidince bende bayan olduğu için Aslıhan hanıma gitmek istedim ve hastaneye gidip bikac soru sordum. Gece yarısı sancım olursa Aslıhan hanım doğuma gelir mi dedim evet gelir ama ekstra 1500 TL gibi bi ucret isteniliyomus bunu duyunca eski doktorumun bulundugu hastaneye gittim orada doğum yaptım