Tugceakdgn Kızlar 39+4 bugün kontrol vardı. Doktor bebeğin normal doğum pozisyonunda olduğunu ancak arka kafasıyla kanala girmeye çalıştığını söyledi onun için sezeryana alacağını söyledi. Aynı durumu yasayan var mı.
Minnosunannesiii Tugceakdgn bilmiyorum ki özel mi devlet mi arka gelmişte de normal oluyor diye okumuştum Bi yerde