Mrymmmmmm Kızlar biz normalde 15+4 haftalık olmamız gerekirken 17+0 ız. Bu neden oluyor? Bebeğimde bi sıkıntı olmaz değil mi. Bir de 16+6 da iken 114 gr çıkmıştık normal mi sizce?
Merve2Asel Mrymmmmmm benimde ilk gittiğimde 5 sonra 6 sonra 10 gün fark oldu adetime göre ultrason büyük çıkıyor agırlıkta ultrasona göre bi sorun olduğu düşünmüyorum
HilalYlmz Mrymmmmmm 17. Haftamda gittim 18 haftalık çıktı kemik kafa tası ölçümlerine baktı bi sıkıntı olmadığını söyledi 290 gramcıkmış paşam🥰 ama doğum adet tarihine göre olacak dedi
MKrasnic Mrymmmmmm adet tarihine göre olur canım, daha yeni gebeliğin biraz geçsin haftası yakalar, yakalamasa da doktorun sorun görmediği sürece Allah’ın izniyle sorun yoktur genellikle genetik oluyor. Biz de 2-3 hafta önden gidiyoruz 35.haftadayız
Nilaylks Mrymmmmmm iki hafta önde bebeğim doktorum iri bebek olacak dedi kilolu doğacak onun dışında bir sıkıntı yok çok şükür şu an 34. Haftadayım hemen hemen Benim de 18. Haftadan beri iki hafta önde
Asil_Egem Mrymmmmmm benimde 10 gün önde gidiyor ama doktorum sıkıntı değil sağlıklı bebek dedi sadece erken döllenme dedi🥰
tgba22 Sizin bütün değerler mi önde sadece kilosu mu kafa boy ölçümleri de önde benim acaba dogum erken olur mu benim doktorm 25 ken 26 haftalık bu bebek dedi mesela