HavvaMerve Symdmr1 Yok canım benim gece bacaklarıma çok kramp giriyordu sade soda iç dedi doktorum her gece yatmadan önce bende içiyorum ☺️ Çok etkisini gördüm
Buketkucuk Symdmr1 hayır aksine Magnezyum açısından yararlı bile🙆🏻♀️ Ben sevmediğimden hiç içmiyorum🙊
Symdmr1 HavvaMerve bana doktorum demedi yani ben sormadım beni rahatlattığı için içiyordum demekki korkmama gerek yok teşekkür ederim canım 😊
Oozgn Symdmr1 aksine iyi yapıyorsunuz öneriliyor aslında ama ben hiç sevmiyorum doktorum önerdi zorla içiyorum 4 5gunde bir anca zorlansamda
Boncukgiller003 Symdmr1 soda bebeğe kilo da aldırır. Aksine hem sana hem bebeğe çok faydalı birşey. Bana doktorum söyledi günde bir tane iç Kızılay tercih et dedi birde 😁
Mrymonek Boncukgiller003 evet bende Kızılay yada Beypazarı tercih ediyorum en yüksek kizilayda magnezyum var icerigine bakıp alın kizlar. Ama kizilayda iki çeşit var dikkat edin:)
Asil_Egem Symdmr1 yok canım hatta bebeğe kilo bile aldırıyormuşum sanırım ben asitli olunca korkmuştum ama sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
Gercegim Symdmr1 gönül rahatlığıyla icebilirsin canım ben her akşam iciyordum doktoruma sordum zararı var mı diye yok sen icmeye devam et dedi 😁