Merhaba dün kontrolüm vardı ama kesem görünmedi doktora öok erken olduğu içinde görğnmemiş olabilir dedi. Ve değerlerim iki gün ara ile 54-243-372 doktor fazla yükselmediği için kimyasal gebelik olabilir dedi. Adetim 6 gün geçti 10gündür adet olacak gibi ağrım geçmedi hep var. İlk hamileliğimde hiç ağrım olmamıştı. Yaşayan varsa bilgilendirirseniz cok sevinirim. Son adete gore 4+3ün suan