Merhaba 5 yil evvel özel hastanede normal dogum yaptım.. dogumda 14 dikiş atildi ve fistül oluştu yani bilmeyenler için vajina ile popo deligi arasinda ince bi kanal oluştu ve kaka kaçırmasi basladi ameliyat olmam gerekti bebeğim emdigi için 1 yaşına gelmesini önerdiler 1 yil sonra gittigimde kapanmış gerek yok dediler 4 yıldır bi sorun yoktu şimdi 30 hafta lık gebeyim 2. Bebeğime fistül tekrar etmiş yine başladı acil ameliyat dediler bebek enfeksiyon kapabilir miş.. âmâ ya bebeğime birsey olursa ?sonuçta narkoz alacağım başına gelen varmı doğum dan sonra mi olmalıyım önce mi siz ne düşünüyorsunuz