Merhaba herkese. Bebek arabası konusunda çok kararsız kaldım. Onceligim hafiflik ve tek elle açılabilmesi. Yoyko city sanki beklentimi karşılayacak gibi ama olumsuz yorumlar da duyuyorum bu nedenle kafam biraz karıştı. Deneyimli annelerden öneriler alabilirsem çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim 🙂