uraluygar Anne12345 31+4 haftayiz. Hamileligim buda sezeryan dogum olacak ve ilk oglumla ayni gün 30 haziranda da alcak doktorum doguma hayirlisiyla 🥳 herseyimiz tamam anne ogul yikandi utulendi💃🏻 Bir tek bez ve pisik kremi kaldi
Madi Hellolo ultrasona göre mi 10 Haziran ?Bizimde bugün 33+6 günümüz son adet tarihine göre 20 Haziran
Arifcaninannesi Anne12345 31+1 olduk 23 hazirana gun aldik ikinci sezaryenim iki gun once gittigimde 1.800 gram 40 cm olmusuz
tazeaane Prensannesii38 yaa aslında doktorum 27 mayıs 11 haziran arası dedi ama bende hazıran başı gibi bekliyorum 😊 bide ters dönmüş şuan doğum pozisyonunda da değil bakalım 🌸