babyme_ay 28 haftalık hamileyim iki üç gündür kabızlık yaşıyorum ne önerirsiniz?😞 Duphalac şurup var elimde onu içsem bişey olur mu ki? Sizin doktorlarınız veriyor mu bu şurubu ?
Denizyildizii babyme_ay doktora sor cnm herkesin durumu farklı başkasına verilen ilac sana zararlı olabilir
merii10 babyme_ay bana da doktorum duphalac vermsti canm hamilelikte kullanılıyor yani ama istersen yine de doktoruna sor. O zamana kdr da gece yatmadan iki kaşık zeytinyağı ve bir suda bekletilmis kuru kayısı ye üzerine o kayısınn bekledgi suyu iç çok iyi gelr
Alyaesmaa babyme_ay Bende senin haftanda aynı şuruptan içtim baya faydası oldu zaten hamileler için bir sıkıntı olmaz diyo doktorlar. Bana doktorum vermışti. Ve kayısı kompostosu yaptım sabah ac karna kayısı yedım su ıctım
gulin-35 babyme_ay bende 28 haftalık ve aylardır kabızla ugrasıyorum elma suyu kefır ıyı gelıyordu sımdıde onlarda fayda etmedı bende ondan aldım doktor verdı duphalac ıyı geldı sureklı ılaca alısmakta ıstemıyorum ama caresız kaldım artık ıctım
babyme_ay merii10 tamam o zaman ben önce kayısıyı deneyeyim geçmezse dr danışıp şurup içeyim teşekkür ederim 🤗☺️