Asil28 28 Nisan’da kürtaj oldum. 3 Mayıs’ta kürtaj sonrası kontrolüm yapıldı. Rahmimin içinin temizlendiğini söyledi doktorum. Şu an sağ kasığımda ve rahmimde ağrı ve batmalar oluyor. Acaba adet mi olacam. Daha önceden böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?