Meryeeem10 Anneler selam, 25+2 haftalık hamileyim dün sol kasık sancısıyla acile geldim yatış verdiler bugün sabah doktorda kontrol ettikten sonra rahim ağızında kısalma var dedi. Daha önce başına gelen var mı nedir ne değildir bilgisi olan varmı
Kestanesekeri Görümcem de dedi doktor bol bol dinlendi erken doğum riski vardı.38.haftada bugün oğluna kavuştu☺️